j'avais déjà vu cette vidéo, j'espère que les bonus seront vraiment à la hauteur, vu l'annonce !
Today, we caught up with David Yates during Warner Bros. Harry Potter Home Entertainment Celebration and asked him about the release. From our chat:
MN: On this home video release, there's an advertisment for "Harry Potter: The Definitive Collection." 2012 release date.. ish.... very vague details. Can you share any details about that release?
DY: Not much, other than everything that the Warner back-catalogue has in terms of extras and documentaries... will go into it... It will be full-on.
MN: Including bloopers?
DY: We've got some great bloopers. They've got some great bloopers. I can't wait for [fans] to see some bloopers, they're terrific. We've got a really good bloopers reel, actually, which I was hoping would make it into this home video release, but clearly it hasn't.
Although the release of the eighth Potter film on home video is an important milestone and, to some, an "end," it is clear that many behind-the-scenes footage collected by Warner Bros. throughout the years has yet to see the light of day, or an official output. We will excitedly await a more solid release date and details about the features on this upcoming release.
Traduction lorsque j'aurais eu mes heures de sommeil, pour ceux qui ne sont pas encore familiarisés avec l'anglais
Grey', pour les avoir tous en lu-ray, je peux te dire qu'ils existent déjà en individuelle ^^
Si c'était les 8 versions intégrales doublées et sans fond vers, ça serait le top... surtout quand on sait qu'en France on a que les 2 premiers en ultimate, alors que dans les autres pays ils en sont déjà au 6...
Je ne me fais pas trop d'espoir pour le moment, c'est pas nouveau que la WB cherche à nous appâter avec des offres, et celle-ci tombe juste après qu'ils aient annoncé leur désir de retirer tous les HP du commerce LOL.
Le packaging de la vidéo n'est pas génial (quand on le compare au château, au présentoir avec la baguette ou à la malle de Poudlard... mais il n'est pas définitif apparemment ^^
On aura peut-être une belle surprise, qui sait ! ^-^
merci en tout cas Faby, je déplace dans la partie sur les films